Introduktionskort

Juniorer med spelkort utfärdat av SGF och SGDF är varmt välkomna att komma och spela.
Föranmälan av innehav skall ske vid bokningstillfället  via telefon eller via mail till info@kdrgk.se.

Spelare som innehar placering 1-35 på SGF Golf Ranking är också varmt välkomna att spela.
Föranmälan av innehav skall ske vid bokningstillfället via telefon eller via mail till info@kdrgk.se.

Vi tar inte emot introduktionskort utställda av Svenska Golfförbundet och Stockholms Golfdistrikt eller medlemskort utställda av Golfadministratörernas Förening (GAF) eller Svenska Greenkeeperförbundet (SGA), Nordisk Golf Union, NGU, spelare med ET-kategori samt svenska/utländska PGA-medlemmar med kategorierna Honorary Chairman/Member, Tournament Player, Senior Member och Club Professional.

Vi frågor kontakta Klubbdirektör Stefan Andorff, tel: 08-759 00 88 alt stefan.andorff@kdrgk.se

Kategori som innehar hedersutmärkelser Guldklubban, Guldmärket, Silvermärket och Elitmärke är välkomna och skall innan spel skicka mailförfrågan för godkännande till info@kdrgk.se.

• Föranmälan ska ske enligt ovan
  • Introduktionskort/medlemskort ska uppvisas tillsammans med legitimation
  • Introduktionskorten kan ej användas i samband med deltagande i tävling
  • Introduktionskorten gäller inte i samband med företagsgolf